ini adik saya bah

ini adik saya bah
ajim

Thursday, December 6, 2007

kawan-kawan

Aku ramai kawan. kawan lah yg membuatkan aku tidak berasa sunyi. aku sanjung kawan2 aku. tapi tidak memlalui pujiaan untuk mereka, selalunya senyuman dan doa untuk mereka. tapi kawan juga lah yang selalu buat aku sedih. ada kawan yang tidak senang melihat kebahagiaan. kawan itu lah yang cuba menjatuhkan aku. cemburu dengan apa yang ada di sekeliling. kawan itulah yang cuba menghancurkan semuanya. bila aku bingung sekejap, kawan selalu bertanya, kau kenapa ni...ceritalah...memang bila diajukan soalan macam tu akan membuatkan aku rasa dihargai. kerna ada kawan yang sudi mendengar. tapi sayang, bukan semuanya ikhlas. hari ini kau mahu hanya kau seorang mendengar tentang aku yg menangis, tapi besok kau ketawakan aku yg menangis di hadapan semua. kau kawan, hati2 dalam apa yg cuba kau lakukan. kau dah buat aku menangis kawan. kau kelirukan aku. adakah kau kawan atau .............

1 comment:

Rye said...

kau ni kenapak...

depressing nyer luahan nih...isk2....
siapa yang sakitkan ati ko nih..meh aku blasah dia!!

fight oh!! OH!!