ini adik saya bah

ini adik saya bah
ajim

Wednesday, August 27, 2008

hoi...korang...korang...aku ada cerita besh ni...dengar lah...dengar lah...
macam ni, kita ada member yg dah nak kawin tau. Dia ngaku kat aku. Kat puncak ni, aku dah tak nampak dia...nampak dlm myspace je...mcm ni, dia ckp dia dh nak tunang...bakal nak kawin lah tu kan...yg beshnya, aku tanya siapa dia pempuan pilihan dia tu...dia cakap org belah2 utara juga...tapi paling aku terkejut dia ckp pempuan tu umo dia 27. Tapi nak cakap cam ne lagi kan..klu dah jodoh...kita kena sungguh2 lah kan...yelah...sungguh2 nak berumah tangga, sungguh2 jd husband...sungguh2 nak berbaby kan...hahah...apa tu...tak faham lah..
So, korg2 semua...marilah kita sama2 doa kebahagian member kita ni k...
mari kita tadah tangan...
Ya Allah...semoga kamu merahmati dan memberikan kebahagian kepada teman ku ini...jadikan dia seorang pemimpin kepada isterinya nanti dan keluarganya nanti...
Aminnnn.....sapu muka kamu tu....satu badan sapu...

3 comments:

Cik-MeGa said...

tulang kan?

erm....

Aina said...

weeee....
nak kahwin!!!
hehehe

Rye said...

kawen gak die...
si reza pun tgh kumpul duit nak tunang..
ish~ apa ni??
ngapa sume org nak kawen???
hidup ni masih panjang utk dinikmati!!!!

lala~