ini adik saya bah

ini adik saya bah
ajim

Saturday, November 8, 2008

CinTa Ku uJunG JalaN

Hadussshhhh...

Perasaan berkecamuk bila tiada kata putus. Semuanya bagaikan PERCUMA bila tergantung. Semuanya bagaikan NTAHLAH... bila Terlebih SudaHHhhhhhhhh....Kan Stacy kui3... Kamu Tamak Sebenarnya..hem,Apalah yang kau cuba cari..jangan buat macam tu...tak baik. Kadang2 mungkin kau rasa, keadaan diri n ati kau tak diambil kisah. Mana ada....rambut sama itam, hati lain2 ma... cara tak sama. kadang2 kamu nampak org tu ego...fu...memang ego, ati keras macam batu..Tapi SUMPAH...baik ko tanya tuhan pasal dia.

n sekarang...main rempuh je tau
Tak ada apa2 perasaan dah sangat mcm dulu
seBab mungkin dia lebih suka jika tidak menbebankan perasaan kamu
dia Bila2 boleh blah...

n Sekarang dia cakap" CinTa Ku D UjuNg Jalan"

Setiap tetes air mata ku
T'lah ku berikan untuk kisahku
Mengerti tapi tak dimengerti
CinTaKu T'lah D Ujung Jalan

Setiap Kata Dari Bibirku
Kadang tak sama dalam hatiku
Tersenyum dalam hati menangis
CinTaku T'lah D UjuNg JaLan

Aku sangat mengenal mu
Aku juga Cinta Mu
Tapi kau tak pernah ada pengertian
Ku senang Ku sedih

Kau Tak Mau Tau..

Aku sangat mengenal Mu
Dulu Kau tak begitu
Kau bintang di Hati Ku
Jadilah yang ku mau
Ku senang Ku sedih

kau ada dengan ku...

Ku Mengerti kau apa adanya
Begitu pun ku Mau dari mu

KAU TAU RASANYA DIABAIKAN

CinTa Ku T'lah DiUjunG JaLan




1 comment:

Aina said...

cinta ujung jalan???

itu cinta mau mati

sayang cinta itu? anta gi jumpe doktor, mana tau ada ubatnya

tak sayang cinta itu? matikan aje