ini adik saya bah

ini adik saya bah
ajim

Wednesday, March 4, 2009

Kita

Ramai kawan-kawan aku selalu cakap, "wei dia baiklah, bila ko nak kapel ngn dia".."Sweetlah korg ni"...."Muka Korg samalah Kan, ada jodoh ni"....heheh...aku fikir balik memang betul, korg tak yang cakap pun sebenarnya aku tau. Tapi kan aku kasihan kat dia, sebab dia terlalu baik....sampaikan kebaikan yang dia curahkan kepada aku semua tu buat aku jadi orang yang sangat100X jahat..tapi pada dasarnya memang aku jahat. Kasihan dia, dia selalu bertungkus-lumus tuk buat apa jelah untuk aku. berhabis masa dan duit dia untuk aku..kadang2 aku tak cakap pun nak...aku juz cakap "kan bagus kalau alu ada tu.."tiba2 nanti tup...dah ada depan mata. Macam hari tu..aku teringin sangat YellowMan yang orang kuning Digi tu...hem....terkejut aku, tiba2 dia belikan untuk aku...Ya Allah...happy giler lah...yelah bayangkan seluruh Malaysia ada 1000 je...so yang dia belikan untuk aku tu yang ke108..terharu aku...n ari tu aku pegi tanya kat Digi center harga benda tu nak cecah ribu...hu...bontot betul dia tu, baik ko beli tiket n balik Sabah ngn aku..hekhek...lepas tu, ada lagi kerja gilo dia buat. Hari tu aku cakap teringin nak Stacy AF6 tu wish atau nyanyi tuk bufday aku...mak ai...dia usaha tau betul2 tuk tunaikan aku punya mimpi tu...dia bawa aku naik keta, tengok2 aku dah sampai rumah stacy...tapi masa sampai tu Stacy Xada lagi yang ada aunte n uncle dia. Adui...baik giler kan dia. So malam tu Stacy nyanyilah lagu byfday untuk aku..dahlah kebetulan bufday abg Stacy ngn aku sama...lg gempak...hahaha...
itu antara benda2 gilor lah yang dia buat untuk aku...tapi aku kasihan sangat ngn dia...sebab

1. Aku suka buat dia Marah

2. Aku suka cari pasal

3. Bila kitaorg happy n keadaan sentiasa ok je...aku tak suka n akan buat dia rasa nak marah je ngn aku. Aku bukan suka org yang baik sangat.

4. Aku kan bila dah lama tak jumpe dia, aku sebenarnya rindu tau...tapi tak kan aku nak cakap kat dia, nanti dia bantai gelak kat aku.

5. Ni lagi best...Aku Sebenarnya sayang dia sangat2 tapi ada beberapa penghalang aku tak dapat nak gtaw dia yang aku sayang dia sebenarnya. Sebabnya adalah:

a) Aku terfikir kenapa dia nak berkenalan ngn aku sangat ari tu...so aku buat flashback , dia gaduh ngn bestfrend dia so dia try cari member baru. kalau diaorg tak ada masalah hari tu...mesti dia tak usaha nak kenal ngn aku sebenarnya. So, aku benci sangat ngn pempuan tu n aku labelkan sebagai "perempuan tak tahu malu". Sebab bila dia dah tak rapat ngn beshfrend dia ni kerana dia dah rapat ngn aku. pempuan tu boleh pulak nak nangis2 n nak diaorg jd mcm dulu. Sedangkan masa diaorg rapat dulu pempuan tu siap cakap dia rimas n suh member aku tu cari gf. Tapi bila dia dah rapat ngn aku..itu pulak kejadiannya. So apa lagi dia ni...org yang dia rapat n sayang dah tarik balik kata2 dia n minta maaf, so dia pun cairlah balik.

b) Aku susah nak percaya.

c) Dia tak tahu sangat apa yang dia nak, bila dia macam tu...aku pun terus tak tau ngn apa yang aku nak....hahaha...faham tak, tak faham kan...so tak peh. juz ignore.

d) em...dia baik sangat kot, aku jahat sangat. So tak sesuai ngn aku. Dia perlu ada member yang baik mcm dia juga. Sebab dia banyak makan hati ngn aku, dpadahal aku pun sama jugak..makan hati..hati ayam pun aku makan..he..baik yuk kesihatan tu..hu

So, kalau dia baca benda ni, aku minta maaf sebab selalu menyakitkan hati n selalu buat dia terasa diri mcm org BODOH n PENGEMIS. ini semua kebaikan untuk diri ko...bukan pada masa sekarang mungkin..tetapi pada masa akan datang.

Sakit bila kita dilukai sebenarnya sahabatku...sakit sangat..macam nak mati..n lagi sakit bila perasaan sayang tu tak dapat nak disampaikan kerana sebab2 yang logik.. Rasa terseksa n sakit.

macam mana pun, demi tuhan kita aku sentiasa rindu kan ko...sampai jumpa kawanku..semoga kita menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan...amin....bye..

8 comments:

MeGa said...

aku nampak ko kat jambatan putrajaya malam semalam..
betul ke tu ko?

MuDaH SaJa Untuk Mu said...

hahaha...mengarut btul, jambatan yang mana satu???kui3 ..ko msg aku ek..tak ada apa2 pun...saje nak panas2 kan keadaan...

Saiful AmmaR said...

Arti Sahabat (Nidji)

tak mudah untuk kita hadapi
perbedaan yang berarti
tak mudah untuk kita lewati
rintangan silih berganti

kau masih berdiri
kita masih di sini
tunjukkan pada dunia
arti sahabat

kau teman sejati
kita teman sejati
hadapilan dunia
genggam tanganku

tak mudah untuk kita sadari
saling mendengarkan hati
tak mudah untuk kita pahami
berbagi rasa di hati

kau adalah..
tempatku membagi kisahku
kau sempurna
jadi bagian hidupku
apapun kekuranganmu

Mute Muse said...

adeh. ape cer ko ngan die nih? da x kawan ke?

hu..bontot betul kan...

mastikus said...

jangan kau bimbang sayang,
dimana kau berada,
dengan siapa kau bersama,
jangan bimbang,
buntot raihan tetap kau yang punya

hehehee

sorrie, x de kene mengene

saje nak menceriakan keadaan

hehehe

Lie86 said...

Tetiba aku muncul menyelamatkan keadaan...

Its a bird..

NO...it's a plane..

NO...

It's a SuperShuk..

Bile nak tutorial ngan aku nieh.. da nak abis sem pun?

pEnDiTa_GiLa said...

huahuahua..

apsal aku gelak ek?

x tau la..

:o

MuDaH SaJa Untuk Mu said...

pendita gilo..hahah